DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
21 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17368

Назва: Інклюзивний клас: як асистенти вчителя допомагають учням з особливими освітніми потребами
Автори: Близнюк, Ю.
Ключові слова: інклюзія
інклюзивне навчання
дитина з особливими потребами
освіта України
освітні потреби
асистент вчителя
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Що таке інклюзивне навчання? Інклюзивне навчання – це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на основі застосування особистісно орієнтованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей. Інклюзивне навчання означає, що всі учні можуть навчатися в школах за місцем проживання, в загальноосвітніх класах, в яких в разі необхідності їм буде надаватися підтримка як у навчальному процесі, так і з перепланування школи, класів, програм і діяльності з тим, щоб всі учні без виключення навчалися і проводили час разом. Інклюзивне навчання: • Ґрунтується на правах людини й принципах рівності. • Спрямоване на всіх дітей і дорослих, особливо тих, хто є виключеним з загальної системи навчання. • Це процес усунення бар’єрів в системі освіти та системі підтримки.
Опис: Близнюк Ю. Інклюзивний клас: як асистенти вчителя допомагають учням з особливими освітніми потребами // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Університетська освіта в Україні у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 17–18 листопада 2020 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2021. – № 21. – C. 98-100.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17368
Розташовується у зібраннях:21

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
33.pdf388,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок