DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
21 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17365
|
Назва: | Організація позаурочної підготовки школярів до уроків трудового навчання |
Автори: | Рутковська, О. |
Ключові слова: | позаурочна підготовка школяр трудове навчання урок трудового навчання організація позаурочної підготовки позаурочна самостійна робота |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасна тенденція у базовій середній освіті до зменшування обов'язкового
урочного навантаження і збільшення обсягу позаурочної роботи школярів під
керівництвом учителя вимагає чіткої дидактичної взаємодії між учнями та вчителем в
процесі трудового навчання. Такий підхід передбачає регламентацію позаурочної
діяльності школярів із кожної теми трудового навчання, індивідуалізацію навчального
процесу, навчання учнів умінням і навичкам самостійної позаурочної роботи. Уміння і
навички позаурочної роботи необхідні учням не лише для успішного трудового навчання
в школі, але і для систематичного придбання і поповнення знань у процесі подальшої
життєдіяльності.
Сьогодні ні в кого не викликає сумніву, що вдосконалення шкільного навчання
передбачає, в першу чергу, розвантаження учнів від урочних занять та збільшення
питомої ваги їх позаурочної самостійної роботи. Загальновизнаним є те, що самостійно
школярі працюють безпосередньо на уроках, а також в позаурочний час. Разом з тим в
дидактиці середньої школи сьогодні немає чіткої відповіді на питання; що вважати
самостійною позаурочною роботою учнів, що розуміти під її організацією, як її (і чи
потрібно) регулювати, яка роль учителя в її здійсненні. |
Опис: | Рутковська О. Організація позаурочної підготовки школярів
до уроків трудового навчання // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Університетська освіта в Україні у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 17–18 листопада 2020 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2021. – № 21. – C. 87-90. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17365 |
Розташовується у зібраннях: | 21
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|