DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
21 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17363

Назва: До питання методики навчання учнів 10-11 класів проєктуванню на уроках технологій
Автори: Дебре, О.С.
Ключові слова: урок технологій
учень старшої школи
учень 10 класу
методики навчання
педагогічне проектування
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Розвиток техніки і науки не стоїть на місці, але для того, щоб використовувати його досягнення, потрібні відповідні знання та уміння. Зважаючи на це, розвиток технологічної освітньої галузі в контексті шкільного предмета «Технології», орієнтуючись на економічно розвинуті країни світу, набуває актуальності. Пріоритетним напрямком розвитку сучасної системи освіти є створення умов для якісного навчання, шляхом впровадження компетентнісного підходу Якість освіти сьогодні розглядається як важливий фактор стійкого розвитку країни, її технічної, економічної, інформаційної і моральної безпеки. Наразі неабияк актуально виховати школярів здатності до навчання впродовж усього життя. Сучасна школа в таких умовах повинна перейти від режиму функціонування у режим інноваційного розвитку. Методологічною основою інноваційного розвитку є педагогічне проєктування. Сучасний стан розробки досліджуваної проблеми у вітчизняній педагогіці характеризується практико-орієнтованим розглядом педагогічного проєктування як «важливого етапу діяльності вчителя, що прагне технологізувати навчально-виховний процес (побудувати проєкт майбутнього процесу, що гарантує досягнення кінцевого результату). Спроєктувати – це побудувати впорядковану систему технологічних процедур навчально-виховного процесу, обов’язкове виконання яких гарантує досягнення запланованого результату».
Опис: Дебре О. До питання методики навчання учнів 10-11 класів проєктуванню на уроках технологій // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Університетська освіта в Україні у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 17–18 листопада 2020 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2021. – № 21. – C. 81-83.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17363
Розташовується у зібраннях:21

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
27.pdf397,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок