DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
21 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17363
|
Назва: | До питання методики навчання учнів 10-11 класів проєктуванню на уроках технологій |
Автори: | Дебре, О.С. |
Ключові слова: | урок технологій учень старшої школи учень 10 класу методики навчання педагогічне проектування |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Розвиток техніки і науки не стоїть на місці, але для того, щоб використовувати
його досягнення, потрібні відповідні знання та уміння. Зважаючи на це, розвиток
технологічної освітньої галузі в контексті шкільного предмета «Технології»,
орієнтуючись на економічно розвинуті країни світу, набуває актуальності.
Пріоритетним напрямком розвитку сучасної системи освіти є створення умов для
якісного навчання, шляхом впровадження компетентнісного підходу
Якість освіти сьогодні розглядається як важливий фактор стійкого розвитку
країни, її технічної, економічної, інформаційної і моральної безпеки. Наразі неабияк
актуально виховати школярів здатності до навчання впродовж усього життя. Сучасна
школа в таких умовах повинна перейти від режиму функціонування у режим
інноваційного розвитку. Методологічною основою інноваційного розвитку є педагогічне
проєктування.
Сучасний стан розробки досліджуваної проблеми у вітчизняній педагогіці
характеризується практико-орієнтованим розглядом педагогічного проєктування як
«важливого етапу діяльності вчителя, що прагне технологізувати навчально-виховний
процес (побудувати проєкт майбутнього процесу, що гарантує досягнення кінцевого
результату). Спроєктувати – це побудувати впорядковану систему технологічних
процедур навчально-виховного процесу, обов’язкове виконання яких гарантує
досягнення запланованого результату». |
Опис: | Дебре О. До питання методики навчання учнів 10-11 класів
проєктуванню на уроках технологій // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Університетська освіта в Україні у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 17–18 листопада 2020 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2021. – № 21. – C. 81-83. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17363 |
Розташовується у зібраннях: | 21
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|