DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
21 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17355
|
Назва: | Використання технології випереджаючого навчання в процесі підготовки майбутніх фахівців у галузі легкої промисловості |
Автори: | Кравець, О. |
Ключові слова: | майбутній фахівець фахівець у галузі легкої промисловості технології навчання випереджаюче навчання |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Зміни, що відбуваються сьогодні в суспільному житті, вимагають розвитку нових
педагогічних технологій, що орієнтуються на індивідуальний розвиток особистості,
навичок самостійного навчання, формування вміння чітко вирішувати поставлені
завдання. Такий підхід спонукає до впровадження в освітній процес альтернативних
методів і форм освітньої діяльності. Серед них є технологія випереджаючого навчання.
Випереджаюче навчання побудоване за таким принципом, за яким основне
засвоєння нового матеріалу учнями відбувається вдома, а під час аудиторної роботи
виділяється на виконання завдань, вправ, проведення лабораторних і практичних
досліджень, індивідуальних консультацій викладача. Уперше цей принцип був
запропонований Джонатаном Бергманом та Аароном Самсом учням Вудландської школи
в штаті Колорадо (США) у 2007 році. Учителі природничих наук почали створювати
короткі відеоуроки з матеріалами для лекцій, які учні самостійно переглядали вдома.
Такий матеріал був розрахований на лабораторні роботи, а також доповнювався
відповідями на питання учнів. Такий принцип навчання є актуальним в умовах
дистанційної освіти. |
Опис: | Кравець О. Використання технології випереджаючого навчання в процесі
підготовки майбутніх фахівців у галузі легкої промисловості // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Університетська освіта в Україні у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 17–18 листопада 2020 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2021. – № 21. – C. 63-65. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17355 |
Розташовується у зібраннях: | 21
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|