DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
21 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17352
|
Назва: | Залучення студентів до проектування колекції одягу |
Автори: | Савдід, А.В. |
Ключові слова: | проетквання одягу колекції одягу студент колекція моделювання одягу |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Навчальний процес підготовки студентів спеціальності 015.00 Професійна освіта
(Дизайн) передбачає залучення студентів до творчого процесу створення моделей одягу.
Спершу майбутні фахівці з дизайну вивчають основи дизайну (знайомляться з
композицією, методами проектування та моделювання), дизайн одягу (досліджують та
аналізують роботи відомих дизайнерів одягу), а на заняттях з дизайн-практикуму
студенти пробують реалізувати свої творчі пошуки. Проектування нових моделей одягу
складний та багато етапний процес.
Модні образи завжди приваблювали жінок. Всі ми любимо красиво одягатися, а
одягатися модно – ще більше, тому знаменитим дизайнерам доводиться постійно
створювати все нові і нові колекції, щоб завоювати нашу прихильність.
Колекція – це серія моделей певного або різного призначення, побудована на
основі єдиного рішення, стилю, конструкції, базової форми, структури матеріалу.
Колекції поділяються за призначенням на: перспективні, які втілюють ідею моди на
майбутній сезон (колекції високої моди провідних будинків моди та колекцій прет-апорте); промислові колекції, які впроваджуються для промислового ринку (колекції для
масового випуску у великому обсязі та розмірному ряді); авторські колекції, які
відображають творчі можливості модельєра (колекції високої моди і колекції прет-апорте); спеціальні колекції (колекції вживаного одягу). |
Опис: | Савдід А. Залучення студентів до проектування колекції одягу // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Університетська освіта в Україні у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 17–18 листопада 2020 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2021. – № 21. – C. 53-55. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17352 |
Розташовується у зібраннях: | 21
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|