DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2021) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17331
|
Название: | Можливості пізнання впливу у глибинних ініатив активності на самоактуалізацію особистості |
Авторы: | Кононова, М.М. |
Ключевые слова: | особистість самоактуалізація особистості метод АСПП психологія особистості пізнання особистості |
Issue Date: | 2021 |
Краткий осмотр (реферат): | Розвиток в сучасній психології традицій гуманістичного,
особистісно-орієнтованого та психодинамічного підходу ставлять в ряд
актуальних науково-практичних завдань вивчення проблеми реалізації
потенціалу особистості, яка є різностороннім та багаторівневим
психологічним поняттям. Серед феноменів, що певним чином
характеризують цю різносторонність, чільне місце займає особистісна
самоактуалізація.
Розглядаючи самоактуалізацію (за А. Маслоу) як досягнення
найвищого рівня природного особистісного зростання, зокрема
особистісної зрілості, максимальної вираженості психологічного здоров’я
особистості, її високої психологічної культури, достатньої соціальної освіченості, а самоактуалізовану людину як таку, що досягає більш
оптимального, ефективного й здорового рівня функціонування,
особливого значення набувають питання пізнання впливу глибинних
детермінант на самоактуалізацію особистості. |
Описание: | Кононова М. М. Можливості пізнання впливу у глибинних ініатив активності на самоактуалізацію особистості // Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору
особистості : зб. наук. матеріалів Міжнарод. наук.-практ. онлайн-конф.
(27-28 квітня 2021 р., м. Полтава). Полтава, 2021. C.130-135. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17331 |
Appears in Collections: | Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2021)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|