DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2021) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17328

Назва: Особливості діагностичного компоненту психологічного супроводу розвитку комунікативних навичок дітей з інтелектуальними порушеннями
Автори: Колеснікова, А.В.
Ключові слова: дитина
інтелектуальні порушення
психологічний супровід
міжособистісні стосунки
розумові порушення
корекція комунікаційних навичок
комунікація
розлади акустичного спектра
Conners-3
гіперактивність
Leiter-3
методика ТЕАССН (РЕР-3)
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Актуальність дослідження психологічного супроводу розвитку комунікативних навичок дітей з інтелектуальними порушеннями обумовлена тим, що на сучасному етапі розвитку корекційної освіти в Україні гостро порушується питання всебічного гармонійного розвитку дітей з інтелектуальними вадами з метою їх подальшої успішної соціалізації. У даному контексті необхідним є створення максимально сприятливих умов для особистісного становлення таких дітей, важливим компонентом якого є комунікативна діяльність, оскільки саме процеси різнобічної комунікації забезпечують взаємодію дитини із оточуючим світом, іншими дітьми, педагогами, даючи можливість забезпечення особистісного, у тому числі й інтелектуального розвитку.
Опис: Колеснікова А. В. Особливості діагностичного компоненту психологічного супроводу розвитку комунікативних навичок дітей з інтелектуальними порушеннями // Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості : зб. наук. матеріалів Міжнарод. наук.-практ. онлайн-конф. (27-28 квітня 2021 р., м. Полтава). Полтава, 2021. C. 118-122.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17328
Розташовується у зібраннях:Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2021)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
32.pdf291,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок