DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2021) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17325

Назва: Методичний аспект розвитку схильності до педагогічної професії у підлітків та старшокласників
Автори: Калюжна, Ю.І.
Ключові слова: підліток
старшокласник
школа
самовизначення
педагогічна професія
школяр
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Однією з актуальних проблем сучасної школи є забезпечення оптимального професійного самовизначення школярів. Цей процес є складним та динамічним і відчуває на собі вплив низки важливих чинників соціального середовища, у якому формується особистість. Проте у сучасній психолого-педагогічній літературі вирізняють деякі суттєві складові цього явища. Насамперед, це здатність орієнтуватися у професійно-трудовому середовищі, яке належить освоїти у подальшому, тобто усвідомлювати специфіку об’єкту праці, її мети, засобів та умов фахової діяльності. Окрім цього професійне самовизначення передбачає розвиток та самореалізацію можливостей особистості і на основі цього формування професійних інтересів, схильностей та намірів молоді та реалістичного уявлення про себе як успішного майбутнього фахівця.
Опис: Калюжна Ю. І. Методичний аспект розвитку схильності до педагогічної професії у підлітків та старшокласників // Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості : зб. наук. матеріалів Міжнарод. наук.-практ. онлайн-конф. (27-28 квітня 2021 р., м. Полтава). Полтава, 2021. C. 104-108.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17325
Розташовується у зібраннях:Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2021)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
29.pdf305,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок