DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2021) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17325
|
Назва: | Методичний аспект розвитку схильності до педагогічної професії у підлітків та старшокласників |
Автори: | Калюжна, Ю.І. |
Ключові слова: | підліток старшокласник школа самовизначення педагогічна професія школяр |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Однією з актуальних проблем сучасної школи є забезпечення
оптимального професійного самовизначення школярів. Цей процес є
складним та динамічним і відчуває на собі вплив низки важливих
чинників соціального середовища, у якому формується особистість.
Проте у сучасній психолого-педагогічній літературі вирізняють деякі
суттєві складові цього явища. Насамперед, це здатність орієнтуватися у професійно-трудовому середовищі, яке належить освоїти у
подальшому, тобто усвідомлювати специфіку об’єкту праці, її мети,
засобів та умов фахової діяльності. Окрім цього професійне
самовизначення передбачає розвиток та самореалізацію можливостей
особистості і на основі цього формування професійних інтересів,
схильностей та намірів молоді та реалістичного уявлення про себе як
успішного майбутнього фахівця. |
Опис: | Калюжна Ю. І. Методичний аспект розвитку схильності
до педагогічної професії у підлітків
та старшокласників // Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору
особистості : зб. наук. матеріалів Міжнарод. наук.-практ. онлайн-конф.
(27-28 квітня 2021 р., м. Полтава). Полтава, 2021. C. 104-108. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17325 |
Розташовується у зібраннях: | Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2021)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|