DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2021(23) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17301

Название: Ергономіка розвивального середовища освітньої установи: умови формування
Авторы: Товканець, Г.В.
Ключевые слова: освітнє середовище
ергономічні умови
розвиток особистості
Issue Date: 2021
Краткий осмотр (реферат): У статті розкрито проблему середовища розвитку дитини як комплексу матеріально-технічних, санітарно-гігієнічних, ергономічних, естетичних, психолого-педагогічних умов, що забезпечують організацію життя дітей і дорослих в освітньому закладі. Підкреслено важливість впливу ергономічних характеристик освітнього середовища на комфортність психологічного клімату, що склався в класі / групі; домінування орієнтованого на дитину способу дитячо-дорослої комунікації; спрямованість на встановлення дружніх стосунків між дітьми; реальної допомоги педагога у вирішенні конфліктів і наданні емоційної підтримки; стимулювання горизонтального спілкування учнів; створення умов для активного обговорення дітьми проблем, що їх хвилюють і висловлення розгорнутого судження; підтримку дисципліни; введення нових предметних понять з опорою на проєктно-дослідний досвід; відкритість до дискусій тощо.
Описание: Товканець Г. В. Ергономіка розвивального середовища освітньої установи: умови формування. Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2021. Вип. 23. С. 241-248.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17301
Appears in Collections:2021(23)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
TovkanetsO.pdf412,1 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback