DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2021(23) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17299

Назва: Онлайн-навчання в постковідному освітньому просторі закладів вищої педагогічної освіти
Автори: Растригіна, А.М.
Колоскова, Ж.В.
Ключові слова: постковідний освітній простір
онлай-навчання
дистанційна освіта
педагогічні заклади вищої освіти
інноваційні технології
педагога-музиканта сучасного формату. візуальний навчальний контент
цифрова компетентість
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): У статті актуалізуються питання впровадження в педагогічних ЗВО онлайн-освіти задля розвитку в майбутнього фахівця цифрової компетентності. Констатовано, що більшість науковців світу підтвердили дієвість поєднання загальноприйнятих очних форм з дистанційним навчанням і підтримали комбіноване навчання (blended learning) в постковідному освітньому просторі, що також унормовано в документах Державної служби якості освіти України. На прикладі мистецьких дисциплін представлено зміст і форми проведення занять у дистанційному режимі, що стає вагомим чинником удосконалення професійної культури педагога-музиканта сучасного формату.
Опис: Растригіна А., Колоскова Ж. Онлайн-навчання в постковідному освітньому просторі закладів вищої педагогічної освіти. Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2021. Вип. 23. С. 211-226.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17299
Розташовується у зібраннях:2021(23)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Rastrygina.pdf900,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок