DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2021(23) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17295

Назва: Comparative analysis of future foreign language teachers’ independent learning organization in Ukraine and Great Britain
Автори: Palekha, O.
Ключові слова: майбутній учитель іноземної мови
підготовка майбутніх учителів іноземних мов
самостійне навчання
вищі навчальні заклади
Україна
Велика Британія
future foreign language teacher
future foreign language teacher training
independent learning
higher educational institutions
Ukraine
Great Britain
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): The article presents a comparative analysis of the experience of organizing future foreign language teachers’ independent learning in higher education institutions of Ukraine and Great Britain. It is highlighted that organization of independent learning has common and distinctive features.
Опис: Palekha O. Comparative analysis of future foreign language teachers’ independent learning organization in Ukraine and Great Britain. Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2021. Вип. 23. С. 186-194.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17295
Розташовується у зібраннях:2021(23)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Palekha.pdf392,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок