DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2021(23) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17295
|
Назва: | Comparative analysis of future foreign language teachers’ independent learning organization in Ukraine and Great Britain |
Автори: | Palekha, O. |
Ключові слова: | майбутній учитель іноземної мови підготовка майбутніх учителів іноземних мов самостійне навчання вищі навчальні заклади Україна Велика Британія future foreign language teacher future foreign language teacher training independent learning higher educational institutions Ukraine Great Britain |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | The article presents a comparative analysis of the experience of organizing future foreign language teachers’ independent learning in higher education institutions of Ukraine and Great Britain. It is highlighted that organization of independent learning has common and distinctive features. |
Опис: | Palekha O. Comparative analysis of future foreign language teachers’ independent learning organization in Ukraine and Great Britain. Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2021. Вип. 23. С. 186-194. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17295 |
Розташовується у зібраннях: | 2021(23)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|