DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2021(23) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17290
|
Назва: | Творчий розвиток учнів у музично-педагогічній концепції К. Орфа |
Автори: | Медвідь, Т.О. |
Ключові слова: | музично-педагогічна концепція орф-педагогіка творчий розвиток інструментарій дитячого оркестру посібник «Orff-Sсhulwerk» |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто суть музично-педагогічної концепції К. Орфа та розкрито її значення в творчому розвитку учнів закладів загальної середньої освіти. Проаналізовано принцип активного музикування й творчого розвитку особистості під час виконання ритмічних рухів, танців, пантоміми, гри на дитячих музичних інструментах, ритмічних, вокальних та інструментальних імпровізацій. Проведено аналіз п’ятитомної збірки «Orff-Sсhulwerk» і розкрито її роль у створенні аналогів у різних країнах світу, зокрема й в Україні. |
Опис: | Медвідь Т. Творчий розвиток учнів у музично-педагогічній концепції К. Орфа. Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2021. Вип. 23. С. 118-125. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17290 |
Розташовується у зібраннях: | 2021(23)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|