DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2021(23) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17277
|
Назва: | Соціальний аспект музейно-освітньої взаємодії |
Автори: | Філіпчук, Н.О. Удич, З.І. |
Ключові слова: | музейна педагогіка музейно-освітня взаємодія; інклюзивний аспект музейного закладу підготовка працівників музейної сфери |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовується доцільність соціальної взаємодії музею; визначається навчальна функція як пріоритетна; проаналізовано зарубіжний досвід; ключові складники музейної педагогіки (місія, візія, цінності), які конкретизуються у стратегії розвитку музейного закладу. Актуалізовано ідею реалізації музеями затребуваних суспільством проєктів. Запропоновано інклюзивні підходи до організації доступного музейного середовища. |
Опис: | Філіпчук Н., Удич З. Соціальний аспект музейно-освітньої взаємодії. Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2021. Вип. 23. С. 27-42. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17277 |
Розташовується у зібраннях: | 2021(23)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|