DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2021) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17134
|
Назва: | Особливості психомоторного розвитку дітей першого року життя |
Автори: | Дрозд, Л.В. |
Ключові слова: | дитина першого року життя дитина розвиток дитини зоровий аналізатор слуховий аналізатор слухомовний аналізатор емоції |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Проблема ранньої допомоги сьогодні є дуже актуальною, так як
останнім часом велика кількість новонароджених мають перинатальне
ураження центральної нервової системи і потребують стимулюючого і
корекційного психолого-педагогічного впливу. Для попередження
мовних порушень і раціональної побудови системи корекційнологопедичної роботи з дітьми, що мають ураження центральної нервової
системи, необхідно глибоке знання природного ходу становлення
мовлення і психіки в нормі.
Увага вчених усього світу (фізіологів, медиків, психологів,
педагогів) спрямована на вивчення проблем, пов’язаних з народженням,
розвитком, вихованням і навчанням дітей від народження до раннього
віку (3 роки). |
Опис: | Дрозд Л. В. Особливості психомоторного розвитку дітей першого року життя // Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору
особистості : зб. наук. матеріалів Міжнарод. наук.-практ. онлайн-конф.
(27-28 квітня 2021 р., м. Полтава). Полтава, 2021. C. 84-87. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17134 |
Розташовується у зібраннях: | Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2021)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|