DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2021) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17117
|
Назва: | Порівняльний аналіз особливостей емоційної сфери дошкільників у повних та неповних сім'ях |
Автори: | Галка, І.М. |
Ключові слова: | емоція емоції сім’я неповна сім'я суспільство родина дошкільник емоційний розвиток |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Неповна сім’я – це гостра проблема сучасного суспільства. За
останні роки різко збільшилась кількість дітей, які виховуються в
неповних сім’ях. Життя й умови виховання дитини в неповній сім’ї
мають явну специфіку й істотно відрізняються від життя дитини у
повній сім’ї. Ці особливі умови життя дитини відбиваються на
особливостях її особистісного розвитку, самооцінці, ставленні до інших
людей, її емоційному самопочутті.
Проблема розвитку емоційної сфери дошкільників сьогодні
досить актуальна, саме емоційний розвиток є фундаментом, на якому
закладається і все життя реконструюється людська особистість. Емоції
та почуття дитини мають виключне значення у подальшому
особистісному розвитку. |
Опис: | Галка І. М. Порівняльний аналіз особливостей емоційної сфери дошкільників у повних та неповних сім'ях // Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору
особистості : зб. наук. матеріалів Міжнарод. наук.-практ. онлайн-конф.
(27-28 квітня 2021 р., м. Полтава). Полтава, 2021. C. 56-59. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17117 |
Розташовується у зібраннях: | Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2021)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|