DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра культурології, філософії та музеєзнавства >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17072

Назва: Аксіологічний та культурологічний підходи як аспекти методології сучасної підготовки фахівців у вищій школі
Автори: Винничук, Р.В.
Ключові слова: аксіологія
аксіологічний підхід
культурологічний підхід
цінності
освітні цінності
педагогічні цінності
педагогічна культура
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті досліджуються сутність педагогічної аксіології та культури. Аналізуються аксіологічні та культурологічні концепти та ціннісно-смислові утворення. Актуалізується питання ціннісних надбань. Розкривається актуальність та необхідність постійного системного аксіологічного підходу в освітньому процесі сучасної системи освіти.
Опис: Винничук Р. В. Аксіологічний та культурологічний підходи як аспекти методології сучасної підготовки фахівців у вищій школі. Молодий вчений. № 2.2 (54.2). 2018 р. С. 93-96.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17072
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Винничук Р. В. Аксіологічний.pdf130,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок