DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра культурології, філософії та музеєзнавства >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17071
|
Назва: | Поліпарадигмальність проблеми цінностей особистості в освіті: культурологічно-аксіологічна інтерпретація |
Автори: | Винничук, Р.В. Кравченко, Л.М. |
Ключові слова: | особистість освіта поліпарадигмальний аналіз культурологічно-аксіологічний підхід цінності людини культури |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У руслі традиційної, особистісної, інтеграційно-компетентнісної освітніх парадигм реалізоване дослідницьке завдання поліпарадигмального аналізу проблеми цінностей особистості в сучасній загальній і професійній освіті з урахуванням методологічного, теоретичного і технологічного інструментарію культурологічно-аксіологічного наукового підходу; з’ясовано особливу значущість ціннісно-смислової спрямованості сучасної освіти на обґрунтування та створення умов становлення й розвитку особистості як людини культури, відповідального творця власного життя в гармонії з соціальним оточенням. |
Опис: | Винничук Р. В., Кравченко Л. М. Поліпарадигмальність проблеми цінностей особистості в освіті: культурологічно-аксіологічна інтерпретація. Імідж сучасного педагога. № 4 (187). 2019. С. 60-66. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17071 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|