DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра культурології, філософії та музеєзнавства >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17067
|
Назва: | Розвиток цінностей особистості в процесі загальної та професійної освіти (на прикладі Польщі) |
Автори: | Винничук, Р.В. |
Ключові слова: | світовий досвід цінності особистості наукові підходи загальна та професійна освіта розвиток цінностей особистості вчителя |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | статті в руслі розв’язання дослідницького завдання пошуку кращих зразків світового досвіду аксіологічної освіти охарактеризовано теоретичні і практичні надбання з розвитку цінностей особистості в загальній і професійній освіті Польщі. Засобом системно-ретроспективного аналізу комплексу джерел виокремлено методологічні концепції й наукові підходи до розгляду проблеми (аксіологічний, історико-гносеологічний, міждисциплінарний, соціокультурний, синергетичний). Визначено освітньо-аксіологічну компаративістику як новий напрям порівняльної педагогіки, предметом якого є проблема розвитку цінностей особистості, що формується в освітньому просторі загальноосвітньої та вищої шкіл. Наведено приклади надбань польської аксіологічної освіти й варіанти їх адаптації у вітчизняній системі підготовки вчителя.
На підставі даних проведеного теоретичного пошуку сформульовано рекомендації для практичного впровадження в освітню галузь України моделей аксіологічної освіти, розроблених на основі європейського (польського, німецького, швейцарського досвіду). Акцентовано, що в умовах розвитку вітчизняної освіти кращі зарубіжні надбання можуть бути використані для формування, діагностування й розвитку ціннісних орієнтацій студентської молоді, що уможливить підвищення якості професійної підготовки та відповідальності під час набуття фахових компетентностей в університетах. Пропоновано матеріали окремих спецкурсів, навчально-методичних комплексів і програм використовувати як базис для розроблення методичних указівок, навчальних посібників і підручників у
галузі аксіологічної освіти, для організації бесід, диспутів і тренінгів з означеної тематики в навчальних установах різних типів. |
Опис: | Винничук Р. В. Розвиток цінностей особистості в процесі загальної та професійної освіти (на прикладі Польщі). Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол.: А. В. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. Запоріжжя : КПУ, 2019. Вип. 65. С. 9-15. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17067 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|