DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Української філології та журналістики >
Кафедра журналістики >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16996

Назва: Перцептивні і когнітивні контексти візуальних маніпуляцій в медіа
Автори: Лисенко, Л.І.
Ключові слова: візуальне сприйняття
візуальні комунікації
медіа
маніпуляція
діпфейк
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Досліджено візуальний медіаконтент як середовище функціонування спотворених смислів і деструктивних образів. З’ясовано, що їхня ефективність залежить від особливостей взаємодії реципієнта з візуальними медіаманіпуляціями на перцептивному й когнітивному рівнях. Проаналізовано, як вплив емоційно насичених повідомлень на зорове сприйняття консолідує ірраціональні реакції реципієнтів, які блокують фільтри критичного мислення. Виявлено, що найбільш небезпечним типом візуальних маніпуляцій є діпфейк-відео – контент, створений на основі технології штучного інтелекту. Ці відео викликають великий резонанс через правдоподібність віртуальних образів і доступність програмного забезпечення для використання нефахівцями. Проаналізовано, що механізми і наслідки впливу маніпулятивного візуального медіаконтенту на реакції, мислення та поведінку людини можна попередити шляхом консолідації урядових та користувацьких ресурсів.
Опис: Лисенко Л. І. Перцептивні і когнітивні контексти візуальних маніпуляцій в медіа. «Молодий вчений» № 9.1 (85.1) вересень, 2020 р. С. 54-58.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16996
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Лисенко Л.І.Молодий вчений.pdf233,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок