DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16939

Назва: Вимірники педагогічної компетентності викладачів закладів вищої освіти
Автори: Лебедик, Л.В.
Ключові слова: педагогічна компетентність
вимірники педагогічної компетентності
викладач
підвищення кваліфікації педагогічних працівників
заклад вищої освіти
критерій
показник
рівень
базові знання і компетенції
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Розглядаються вимірники педагогічної компетентності викладачів закладів вищої освіти, зокрема, критерії, показники й рівні. Виділено три критерії для визначення рівнів педагогічної компетентності викладачів (когнітивний, діяльнісний і особистісний), дев’ять основних показників (теоретичні знання педагогіки і суміжних з нею дисциплін, спеціальні знання предмету, організаційно-виховні вміння, комунікативні вміння, дидактичні вміння, проєктувальні вміння, інтелект і креативність, ставлення до педагогічної діяльності, стиль поведінки і діяльності), чотири рівні прояву означених критеріїв (початковий, репродуктивний, активний, творчий або низький, середній, достатній, високий) і розроблена програма моніторингу рівнів педагогічної компетентності викладачів закладів вищої освіти.
Опис: Лебедик Л. В. Вимірники педагогічної компетентності викладачів закладів вищої освіти. Імідж сучасного педагога. № 1 (190) 2020. С. 29-33.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16939
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
2_Імідж_01_20-ст.50-54_Лебедик.pdf297,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок