|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра хімії та методики викладання хімії >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16937
|
Назва: | Використання інформаційних технологій на уроках хімії з метою розвитку критичного мислення учнів |
Автори: | Кузнецова, Т.Ю. |
Ключові слова: | учні критичне мислення інформаційні технології урок хімії |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасний учень повинен набувати навиків критичного і творчого мислення, тобто вміння контролювати інформацію, ставити її під сумнів, об'єднувати, опрацьовувати й систематизувати, писати тексти й виступати перед аудиторією, володіти навичками ділової комунікації, здійснювати пошук ефективних способів діяльності, бути «членом команди». Якщо вчитель постійно організовує на уроках таку діяльність, то навчання буде успішним, а здобуті знання – якісними. Така організація педагогічної діяльності вимагає від учителя володіння новими методами роботи, впровадження нових педагогічних технологій, необхідності самому вчителю вчитись, творити, розвиватись та самовдосконалюватись. Однією з таких технологій, що допомагає учню не тільки засвоїти певний обсяг знань, а й сприяє розвитку його особистісних якостей, є технологія формування та розвитку критичного мислення. |
Опис: | Кузнецова Т. Ю. Використання інформаційних технологій на уроках хімії з метою розвитку критичного мислення учнів. «ХІМІЧНА ОСВІТА: СТАН, ДОСВІД, ПРОБЛЕМИ, ПЕРСПЕКТИВИ». Збірник матеріалів регіонального онлайн круглого столу. Полтава, 2021. С. 22-23. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16937 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|