DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Рідний край >
2011(2) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1692

Назва: Береза і калина в мовній свідомості школярів (за матеріалами вільного асоціативного експерименту)
Автори: Баландіна, Н.Ф.
Ключові слова: асоціативний експеримент
асоціативне поле
мовна свідомість
Дата публікації: 2011
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Необхідність використання асоціативного експерименту як дослідницького методу спочатку з’явилася у зв’язку з розробкою проблеми методичної типології лексики і спробою кількісно визначити труднощі запам’ятовування іншомовного слова в процесі його сприйняття. Асоціативні експерименти дозволили встановити й той факт, що характер та інтенсивність взаємодії мов у процесі навчання залежать від рівня володіння другою мовою. За допомогою асоціативного експерименту досліджувалися питання словотворчості в умовах навчального білінгвізму, а також, установлювалися закономірності взаємодії і взаємопроникнення різномовних структур у свідомості білінгва порівняно з мовною свідомістю монолінгва і параметри внутрішнього лексикону дитини дошкільного віку, визначалася роль художньо-образних асоціацій в загальному і мовленнєвому розвитку дитини. У статті за матеріалами асоціативного експерименту досліджено мовну свідомість школярів на прикладі слів "береза" і"калина". Метою розвідки є аналіз асоціативних полів, пошук закономірностей в асоціативних взаємозв’язках, а також виявів універсальних і національно-культурних елементів в асоціативній семантичній структурі слів-стимулів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1692
Розташовується у зібраннях:2011(2)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Balandin.pdf2,69 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок