DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Рідний край >
2011(2) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1692
|
Назва: | Береза і калина в мовній свідомості школярів (за матеріалами вільного асоціативного експерименту) |
Автори: | Баландіна, Н.Ф. |
Ключові слова: | асоціативний експеримент асоціативне поле мовна свідомість |
Дата публікації: | 2011 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Необхідність використання асоціативного експерименту як дослідницького методу спочатку з’явилася у зв’язку з розробкою проблеми методичної типології лексики і спробою кількісно визначити труднощі
запам’ятовування іншомовного слова в процесі його сприйняття. Асоціативні експерименти дозволили встановити й той факт, що характер та інтенсивність взаємодії мов у процесі навчання залежать від рівня володіння другою мовою. За допомогою асоціативного експерименту досліджувалися питання словотворчості в умовах навчального
білінгвізму, а також, установлювалися закономірності взаємодії і взаємопроникнення
різномовних структур у свідомості білінгва
порівняно з мовною свідомістю монолінгва і
параметри внутрішнього лексикону дитини
дошкільного віку, визначалася роль художньо-образних асоціацій в загальному і
мовленнєвому розвитку дитини. У статті за матеріалами асоціативного експерименту досліджено мовну свідомість школярів на прикладі слів "береза" і"калина". Метою
розвідки є аналіз асоціативних полів, пошук закономірностей в асоціативних взаємозв’язках, а також виявів універсальних і національно-культурних елементів в асоціативній семантичній структурі слів-стимулів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1692 |
Розташовується у зібраннях: | 2011(2)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|