DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16911

Назва: Теоретичні та методологічні аспекти фахового зростання особистості майбутнього соціального працівника в умовах особистісно-орієнтованого навчання
Автори: Лебедик, Л.В.
Ключові слова: фахівець у сфері соціальної роботи
особистісно-орієнтоване навчання
майбутній соціальний працівник
особистість
фахове зростання
підготовка
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Автор має на меті дослідити теоретичні та методичні аспекти фахового зростання особистості майбутнього соціального працівника в умовах особистісно-орієнтованого навчання, характерні ознаки особистісно-орієнтованої технології.
Опис: Лебедик Л. В. Теоретичні та методологічні аспекти фахового зростання особистості майбутнього соціального працівника в умовах особистісно-орієнтованого навчання. Психолого-педагогічний супровід фахового зростання особистості в системі неперервної професійної освіти: матер. Всеукраїнської науково-практичної конференції (26–27 листопада 2020 року, Бердянський державний педагогічний університет). Бердянськ, 2020. С. 59–61.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16911
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
24_Матер_конф_2020-с-59-61.pdf1,58 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок