DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16903

Назва: Соціально-педагогічні засади формування дискурсивно-проєктивної компетентності фахівця в галузі фізичної культури і спорту
Автори: Лебедик, Л.В.
Ключові слова: формування
дискурсивно-проєктивна компетентність
фахівець в галузі фізичної культури і спорту
закономірності і принципи навчання
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): У статті виділено і теоретично обґрунтовано соціально-педагогічні засади формування дискурсивно-проєктивної компетентності фахівця в галузі фізичної культури і спорту, проведений аналіз основних закономірностей навчання і принципи формування означеної компетентності. Досліджено принципи формування дискурсивно-проєктивної компетентності фахівця в галузі фізичної культури і спорту: принцип гуманізації, принцип систематичності і послідовності, принцип свідомості і активності.
Опис: Лебедик Л. В. Соціально-педагогічні засади формування дискурсивно-проєктивної компетентності фахівця в галузі фізичної культури і спорту. Взаємодія духовного й фізичного виховання в становленні гармонійно розвиненої особистості. Збірник статей за матеріалами VІII Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції (Слов’янськ–Краматорськ, 25-26 березня 2021 р.); за ред. проф. В. М. Пристинського, Т. М. Пристинської. Слов’янськ, 2021. 490 с. С. 45–49.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16903
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
16_Лебедик_стаття_2021.pdf343,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок