DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16893
|
Назва: | Метод проєктів: історичний аспект і сьогодення |
Автори: | Титаренко, В.М. Чернявський, Т.В. |
Ключові слова: | метод проєктів практикум в навчальних майстернях майбутній учитель учитель трудового навчання учитель технологій виріб творчий проєкт |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто історичний аспект
виникнення методу проєктів, типи проєктів
та алгоритм виконання учнівських проєктів.
Зокрема, обгрунтовано, що у сучасних
умовах метод творчих проєктів є реальним
засобом розвитку особистості школяра, а
робота над проєктом дає широкі можливості
для розвитку та саморозвитку учня,
передбачає творчий пошук, а вчитель дає
поради з організації роботи, консультує при
відборі матеріалу, приходить на допомогу
при виникненні проблем, тобто розроблення
проєкту – це колективна творча робота учнів
і вчителів.
Розглянуто навчальний творчий
проєкт, тобто самостійно розроблений і
виготовлений виріб (послугу) від ідеї до її
впровадження, що володіє суб’єктивною або
об’єктивною новизною, виконаний під
контролем і з наданням консультацій
викладачем (учителем). |
Опис: | Титаренко В. М., Чернявський Т. В. Метод проєктів: історичний аспект і сьогодення. Project approach in the didactic process of universities - international dimension : in 4 parts. Part 2. – Lodz : PIKTOR Szlaski i Sobczak Spółka Jawna, 2020. P. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16893 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|