DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16893

Назва: Метод проєктів: історичний аспект і сьогодення
Автори: Титаренко, В.М.
Чернявський, Т.В.
Ключові слова: метод проєктів
практикум в навчальних майстернях
майбутній учитель
учитель трудового навчання
учитель технологій
виріб
творчий проєкт
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто історичний аспект виникнення методу проєктів, типи проєктів та алгоритм виконання учнівських проєктів. Зокрема, обгрунтовано, що у сучасних умовах метод творчих проєктів є реальним засобом розвитку особистості школяра, а робота над проєктом дає широкі можливості для розвитку та саморозвитку учня, передбачає творчий пошук, а вчитель дає поради з організації роботи, консультує при відборі матеріалу, приходить на допомогу при виникненні проблем, тобто розроблення проєкту – це колективна творча робота учнів і вчителів. Розглянуто навчальний творчий проєкт, тобто самостійно розроблений і виготовлений виріб (послугу) від ідеї до її впровадження, що володіє суб’єктивною або об’єктивною новизною, виконаний під контролем і з наданням консультацій викладачем (учителем).
Опис: Титаренко В. М., Чернявський Т. В. Метод проєктів: історичний аспект і сьогодення. Project approach in the didactic process of universities - international dimension : in 4 parts. Part 2. – Lodz : PIKTOR Szlaski i Sobczak Spółka Jawna, 2020. P.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16893
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Метод проєктів історичний аспект.pdf662,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок