DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16890
|
Назва: | Вітчизняний досвід вивчення проєктної технології |
Автори: | Близнюк, М.М. Дебре, О.С. |
Ключові слова: | педагогічна технологія проєктна технологія компетентності навчально-виховний процес загальноосвітня школа |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У статті досліджуються різні підходи до методології проєктування і проектної діяльності в цілому, висвітлюються особливості вітчизняних досліджень застосування проєктної технології в навчанні. Обґрунтовується сутність педагогічного проєктування та проєктної технології; розкрито можливості використання проєктної технології у навчальній діяльності на уроках трудового навчання та «Технології». Зазначено, що зважаючи на особливості суспільно-економічної ситуації в Україні зараз викликала суперечність між соціальним запитом та можливостями сучасної системи освіти у розвитку особистості; між потребою в оновленні навчально-виховного процесу в сучасній середній та вищій школі та недостатнім рівнем впровадження інновацій.
Аналіз наукових джерел дає змогу констатувати, що існують різні підходи до визначення суті, структурних компонентів проєктування в цілому й педагогічного проєктування зокрема. |
Опис: | Близнюк М. М., Дебре О. С. Вітчизняний досвід вивчення проєктної технології. Project approach in the didactic process of universities - international dimension : in 4 parts. Part 2. – Lodz : PIKTOR Szlaski i Sobczak Spółka Jawna, 2020. P. 14-25. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16890 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|