|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16865
|
Назва: | Міжнародна Карпатська школа як платформа для набуття компетентності в питаннях поводження з твердими побутовими відходами |
Автори: | Михайленко, В.П. Близнюк, М.М. Денафас, Г. Шолохова, А.С. |
Ключові слова: | відходи довкілля тверді побутові відходи поводження з відходами |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Карпатська школа – інноваційний освітній проект, який виник як виклик на недоліки у вихованні соціально свідомої молоді, та пошуку оптимальних шляхів фахової підготовки спеціалістів в галузі охорони довкілля. Завданням Школи є формування нових світоглядних принципів та нової ролі університетів, які опинились в нових соціально-економічних умовах [1, 2].
Організатори поєднують методи формальної, неформальної та інформальної освіти для забезпечення необхідного кваліфікаційного рівня фахівців з охорони ландшафтів, спеціалістів в галузі конструктивної географії та суміжних спеціальностей.
Одним із цільових напрямів Школи є дослідження новітніх технологій поводження з твердими побутовими відходами (ТПВ), як інструменту відновлення земель, відведених під полігони та звалища. Оскільки в країнах ЄС встановлені високі екологічні стандарти щодо поводження з ТПВ та рекультивації антропогенно-змінених ландшафтів, впровадження цих нормативів в Україні є ключовим завданням для уряду і місцевої влади.
Сталий розвиток вважається стрижнем навчальних програм у сучасних університетах Західної Європи. Освіта для сталого розвитку, англ. – Education for Sustainable Development (ESD) є одним із ключових аспектів навчальних програм. На відміну від суто екологічних дисциплін, ESD рівною мірою фокусує увагу на геоекологічних, соціально-економічних та виробничих аспектах, орієнтуючи суспільство на боротьбу зі злиднями, захист вразливих груп населення, національних культур, попередження кліматичних змін, збереження ресурсів та впровадження соціально відповідального бізнесу. |
Опис: | Михайленко В. П., Близнюк М. М., Денафас Г., Шолохова А. С. Міжнародна Карпатська школа як платформа для набуття компетентності в питаннях поводження з твердими побутовими відходами. Розроблення та реалізація регіональних Програм поводження з відходами: проблемні питання та кращі практики : збірка матеріалів Національного форуму «Поводження з відходами в Україні: законодавство, економіка, технології» (м. Івано-Франківськ, 8–10 жовтня 2020 р.). – Київ : Центр екологічної освіти та інформації, 2020. С. 271-274. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16865 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|