DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16864
|
Назва: | До питання проєктної діяльності на уроках технології під час навчання учнів 10 – 11 класів |
Автори: | Близнюк, М.М. Дебре, О.С. |
Ключові слова: | проєктна діяльність урок технології |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасна техніка і технологія не обмежується тільки сферою матеріального виробництва та інженерної діяльності, а структурно розширюється – технологічна освіта стає засобом формування технологічної культури суспільства, яка починає формуватися зі школи шляхом вивчення предмета “Технології”.
Як показує вітчизняний та зарубіжний досвід, провідне місце серед педагогічних технологій, що сприяють формуванню компетентності учнів, посідає проєктна діяльність.
Проєктна технологія – одна з інноваційних технологій навчання і виховання, яка забезпечує формування багатьох необхідних життєвих вмінь в учня. Метод проєктів засвідчує повну узгодженість навчання із життям, з інтересами учнів, він ставить учня у становище дорослої людини, активно розвивається мислення з опорою на науку. |
Опис: | Близнюк М. М., Дебре О. С. До питання проєктної діяльності на уроках технології під час навчання учнів 10 – 11 класів. Тенденції забезпечення якості освіти : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Дніпро, 22 січня 2021 р). Дніпро : Міжнародний гуманітарний дослідницький центр, 2021. С. 29 – 31. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16864 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|