DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра теорії і методики технологічної освіти >
Статті >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16851
|
Название: | Методичні аспекти формування проєктно-технологічної компетентності майбутніх учителів трудового навчання і технологій |
Авторы: | Гриценко, Л.О. |
Ключевые слова: | концепція розвитку особистості Л. Виготського математизація освіти компетентнісний підхід математична компетентність |
Issue Date: | 2020 |
Краткий осмотр (реферат): | Автори статті порушують питання про необхідність звернутися до концепції розвитку Л. Виготського, щоб забезпечити успішне впровадження компетентнісного підходу в процес навчання молодших школярів математики. На основі визначених характеристик основних етапів розвитку математичного знання (метричний, топологічний, аналітичний, структурний, процедурний, системний) у соціумі розкрито бачення розвитку особистості молодшого школяра у процесі пізнання через розвиток його природного мислення.
Висвітлено можливий варіант побудови пізнавальної діяльності учнів на основі розвитку їхнього природного мислення, що запускає процеси саморозвитку та самопізнання, без яких неможливе формування як ключових, так і предметних компетентностей взагалі, і математичної зокрема. |
Описание: | Гриценко Л. О. Методичні аспекти формування проєктно-технологічної компетентності майбутніх учителів трудового навчання і технологій / Л. О. Гриценко // В і с н и к Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. - Випуск 3 (44), 2020. - С. 106-115. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16851 |
Appears in Collections: | Статті
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|