DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра теорії і методики технологічної освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16851
|
Назва: | Методичні аспекти формування проєктно-технологічної компетентності майбутніх учителів трудового навчання і технологій |
Автори: | Гриценко, Л.О. |
Ключові слова: | концепція розвитку особистості Л. Виготського математизація освіти компетентнісний підхід математична компетентність |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Автори статті порушують питання про необхідність звернутися до концепції розвитку Л. Виготського, щоб забезпечити успішне впровадження компетентнісного підходу в процес навчання молодших школярів математики. На основі визначених характеристик основних етапів розвитку математичного знання (метричний, топологічний, аналітичний, структурний, процедурний, системний) у соціумі розкрито бачення розвитку особистості молодшого школяра у процесі пізнання через розвиток його природного мислення.
Висвітлено можливий варіант побудови пізнавальної діяльності учнів на основі розвитку їхнього природного мислення, що запускає процеси саморозвитку та самопізнання, без яких неможливе формування як ключових, так і предметних компетентностей взагалі, і математичної зокрема. |
Опис: | Гриценко Л. О. Методичні аспекти формування проєктно-технологічної компетентності майбутніх учителів трудового навчання і технологій / Л. О. Гриценко // В і с н и к Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. - Випуск 3 (44), 2020. - С. 106-115. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16851 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|