DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16822
|
Назва: | Показники ефективності проєктувальної майстерності викладача закладу передвищої освіти |
Автори: | Кундій, Ж.П. Стрельніков, В.Ю. Вонсович, Л.П. |
Ключові слова: | викладач закладу передвищої освіти проєктувальна майстерність проєктувальна діяльність показники проєктувальної майстерності вимоги до проєктанта |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Схарактеризовано проєктувальну майстерність як тісно пов’язану з педагогічною діяльністю функцію викладача закладу передвищої освіти, обґрунтовано важливість проєктувальних знань, умінь і навичок. Наголошено, що проєктуванням є операційна система впливів, яка робить навчально-виховний процес достатньо прогнозованим і керованим, як можливу модель взаємодії суб’єктів, коректування якої здійснюється на основі педагогічного передбачення, прогнозування процесу
взаємодії та його результатів.
Визначено критерії і показники проєктувальної майстерності викладача закладу передвищої освіти: самостійність, професійно зорієнтоване мислення, творче ставлення до проєктувальної діяльності, ціннісна орієнтація на проєктувальну діяльність, рівень розвитку професійних якостей і здібностей, уміння проєктування дидактичних систем із використанням перспективних інноваційних та інформаційних технологій.
Проєктувальну майстерність викладачів закладів передвищої освіти визначено ефективною, якщо розроблені ними проєкти: не вимагають додаткових ресурсів; можуть застосуватися іншими викладачами, не залежно від досвіду й проєктувальної майстерності; мають потенційні можливості зниження витрат на їхню реалізацію без втрати якості «продукту». |
Опис: | Кундій Ж. П. Показники ефективності проєктувальної майстерності викладача закладу передвищої освіти / Ж. П. Кундій, В. Ю. Стрельніков, Л. П. Вонсович // Імідж сучасного педагога. - № 3 (192), 2020. - С. 26-30. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16822 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|