DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра теорії і методики технологічної освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16786

Назва: Методи формування громадянської відповідальності учнів основної школи на уроках трудового навчання
Автори: Деденєв, О.Ю.
Цина, А.Ю.
Ключові слова: громадянськість
відповідальність
трудове навчання
формування
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються питання створення універсальної наукової та дієвої системи формування громадянської відповідальності учнів основної школи у трудовому навчанні на засадах перевірених практикою концептуальних підходів. Мета роботи – на основі цілісного наукового аналізу обґрунтувати цілісну систему методів формування громадянської відповідальності у трудовому навчанні учнів основної школи. Для досягнення поставленої мети на різних етапах наукового пошуку використано комплекс взаємопов’язаних та адекватних меті дослідження теоретичних методів – аналіз, класифікація, узагальнення теоретичних підходів вітчизняних і зарубіжних науковців у галузі філософії, соціології, педагогіки, психології для вивчення сутності та систематизації теоретичних і емпіричних даних для обґрунтування методичних основ формування громадянської відповідальності учнів. Наукова новизна обґрунтовуваного підходу до формування в учнів громадянської відповідальності полягає у поясненні та прогнозуванні цього процесу шляхом систематизації, на підставі загальновизнаних та перевірених практикою концептуальних підходів, методів трудового навчання з формування громадянської відповідальності особистості учня. Висновки: розроблено систему методів формування громадянської відповідальності учнів основної школи на уроках трудового навчання, спрямованих на: навчання школярів 5-х класів розумінню громадянських норм і цінностей (метод «Права, обов’язки та правила у навчальній майстерні»); розвиток в учнів 6-7-х класів розуміння та формування ціннісних ставлень щодо громадянської відповідальності (методи «Школа – це життя: живемо екологічно», «Права людини та навколишнє середовище»); трудове навчання школярів 8-9 класів через здобуття практичного досвіду громадянської відповідальності (методи «Увага, ми все бачимо», «Яка професія мені підходить?»).
Опис: Деденєв О. Ю. Методи формування громадянської відповідальності учнів основної школи на уроках трудового навчання / О. Ю. Деденєв, А. Ю. Цина // Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 12 (168) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2021. - С. 101-105.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16786
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Методи формування громадянської відповідальності.pdf282,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок