DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Формування здоров’язбережувальних компетентностей сучасної молоді: реалії та перспективи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16762

Назва: Ергономічний аналіз системи, "Водій-Технічна система-Зовнішнє середовищє"
Автори: Прасолов, Є.Я.
Ключові слова: ергономічний аналіз
ергономіка
тренажер
водій
«Водій-Технічна Система-Середовище»
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Розглядається питання функціонування системи, «Водій –Технічна Система – Середовище» для обґрунтування структурно-функціональної схеми навчального тренажера водіння. Описуються фактори, що діють на водія при керуванні технікою, параметри руху техніки, системи, «інструктор – учень – техніка – середовище». Аналіз результатів досліджень дозволяє використати їх при опису тренажера простого і складного.
Опис: Прасолов Є. Я. Ергономічний аналіз системи, "Водій-Технічна система-Зовнішнє середовище" / Є. Я. Прасолов // Формування здоров’язбережувальних компетентностей сучасної молоді: реалії та перспективи : збірник наукових праць Всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченої Всесвітньому Дню цивільної оборони та Всесвітньому Дню охорони праці(Полтава, 27–28 квітня 2017 р.). – Полтава : ПНПУ, 2017. – С. 229-231.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16762
Розташовується у зібраннях:Формування здоров’язбережувальних компетентностей сучасної молоді: реалії та перспективи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
100.pdf1,05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок