|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Формування здоров’язбережувальних компетентностей сучасної молоді: реалії та перспективи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16693
|
Назва: | Негативний вплив втоми на професію вчителя |
Автори: | Костенко, А.Р. |
Ключові слова: | вчитель втома професія вчителя педагогічна професія вигорання професійне вигорання |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Як відомо, педагогічна діяльність вимагає певного рівня психологічного і
психофізіологічного статусу вчителя, що забезпечує її успішність і якість. З іншого боку, умови
діяльності, сама професійна діяльність, її зміст суттєво впливають на психофізіологічний стан,
здоров’я вчителя навіть за умови відповідності його індивідуальних особливостей вимогам
педагогічної діяльності. Особливості професійної праці найчастіше вважаються причинами
низьких показників здоров’я учителя. У них, як правило, відображаються загальні вади в
організації і умовах праці, що негативно впливають на її ефективність.
Професійна діяльність вчителя характеризується значним напруженням розумової
діяльності. Це зумовлено, по-перше, специфікою його професії, основним завданням якої є
передача знань, по-друге, – великим робочим навантаженням, яке щоденно вимагає від вчителя
значної витрати як розумового, так і фізичного потенціалу. Загальна тривалість розумової праці
у викладачів історії, географії, біології складає в день 8-10 годин; у викладачів мов, математики
та вчителів молодших класів – 10-11 годин. |
Опис: | Костенко А. Р. Негативний вплив втоми на професію вчителя / А. Р. Костенко // Формування здоров’язбережувальних компетентностей сучасної молоді: реалії та
перспективи : збірник наукових праць Всеукраїнської науково-практичної конференції,
присвяченої Всесвітньому Дню цивільної оборони та Всесвітньому Дню охорони
праці(Полтава, 27–28 квітня 2017 р.). – Полтава : ПНПУ, 2017. – С. 132-134. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16693 |
Розташовується у зібраннях: | Формування здоров’язбережувальних компетентностей сучасної молоді: реалії та перспективи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|