DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Формування здоров’язбережувальних компетентностей сучасної молоді: реалії та перспективи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16615

Назва: Методика проведення ергономічних досліджень в умовах впровадження проектної технології навчання
Автори: Борисова, Т.М.
Ключові слова: метод проектів
проблемне навчання
Основи ергономіки
проектна технологія
система Woody
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Метод проектів є одним із способів реалізації інтерактивного навчання студентів, що передбачає самостійне набуття ними знань шляхом особистої творчої діяльності, високу активність та достатній рівень знань, підвищений інтерес до навчання, розвиток продуктивного мислення. Проблемою використання проблемного навчання у вищій школі та впровадження методу проектів при підготовці педагогічних працівників займаються А. Бородіна, О. Коберник, О. Кобзар, М. Левіна, Н. Побірченко, Л. Оршанський та ін. Сутність цього інтерактивного методу полягає у стимулюванні інтересу студентів до майбутньої професії, активності у розв’язанні навчальних проблем. Використання цього методу передбачає засвоєння майбутніми педагогами певного обсягу знань, формування вмінь їх застосування на практиці, а також розв’язання поставлених проблем через проектну діяльність. У модульно-проектній технології створені умови за яких студент оцінює, планує і контролює в основному себе сам, спираючись на свої здібності та індивідуальні особливості.
Опис: Борисова Т. М. Методика проведення ергономічних досліджень в умовах впровадження проектної технології навчання / Т. М. Борисова // Формування здоров’язбережувальних компетентностей сучасної молоді: реалії та перспективи : збірник наукових праць Всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченої Всесвітньому Дню цивільної оборони та Всесвітньому Дню охорони праці(Полтава, 27–28 квітня 2017 р.). – Полтава : ПНПУ, 2017. – С. 43-45.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16615
Розташовується у зібраннях:Формування здоров’язбережувальних компетентностей сучасної молоді: реалії та перспективи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
19.pdf226,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок