DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра культурології, філософії та музеєзнавства >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Сучасні соціокультурні практики: компетентнісно-аксіологічний аспект >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16578

Назва: Методологічні контури аксіологізації вищої освіти: комунікативно-діалогічний вектор
Автори: Тернавчук, В.
Ключові слова: Національний музей
національний музей-заповідник М.В. Гоголя
культурний простір
музей
музейна аудиторія
розвиток музею
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Світ навколо нас постійно змінюється, суспільство трансформується і ставить до музеїв нові вимоги. Більшість відвідувачів Національного музею-заповідника М.В. Гоголя приходять з родиною чи друзями і сприймають похід до музею як нагоду поспілкуватися та відпочити, отримавши при цьому ще й нову та цікаву інформацію. Музей – це місце, де відвідувач переживає неповторний естетичний досвід, отримує натхнення, пізнає нове... Цей заклад культури також працює як інтерактивний, розважальний чи споглядальний майданчик. Пріоритетною місією, спільною для всіх видів музею, є здатність бути уважними. Успішний музей повинен уміти слухати. Дуже важливим є те, як ми слухаємо, які питання нам ставлять. Головне ж полягає в тому, що ми готові змінити у результаті почутого.
Опис: Тернавчук В. Залучення нових сегментів відвідувачів у Національному музеї-заповіднику М.В. Гоголя / В. Тернавчук // Сучасні соціокультурні практики: компетентнісно-аксіологічний аспект: Збірник статей і матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченої 10-літтю кафедри культурології та методики викладання культурологічних дисциплін ПНПУ імені В.Г. Короленка (29-30 березня 2018 р.). – Полтава: ПП «Астрая», 2018. – С. 167-169.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16578
Розташовується у зібраннях:Сучасні соціокультурні практики: компетентнісно-аксіологічний аспект

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
49.pdf177,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок