DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра культурології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Сучасні соціокультурні практики: компетентнісно-аксіологічний аспект >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16554

Назва: Освітній гендер: особливості навчання та виховання жінок на Русі
Автори: Мірошніченко, В.
Ключові слова: навчання жінок на Русі
освіта жінок
історія освіти жінок
жіноча освіта
монастирська освіта
жіноча освіта в Україні
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Із прийняттям християнства на Русі розпочалися системні перебудови в освітньокультурному просторі. Поняття «ученої особистості» стало вимогою часу, адже князівській знаті були потрібні освічені люди як для ведення міждержавних справ, так і для поширення грамоти серед широких мас населення. У даному контексті на особливу актуалізацію заслуговує проблема дослідження витоків та особливостей жіночої освіти та виховання, адже представниці слабкої статі часто були першими радниками своїх чоловіків-князів, а інколи перебирали й на себе повноваження управління державою. Традиційно становлення жіночої освіти, як системного явища на українських землях датують кінцем ХІ століття (1086 р.), коли онука Ярослава Мудрого Анна Всеволодівна (в літературі її часто називають Янкою – В. М.) відкрила при Андріївському жіночому монастирі в Києві перше в Європі жіноче училище для виховання жінок із шляхетних родів.
Опис: Мірошніченко В. Освітній гендер: особливості навчання та виховання жінок на Русі / В. Мірошніченко // Сучасні соціокультурні практики: компетентнісно-аксіологічний аспект: Збірник статей і матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченої 10-літтю кафедри культурології та методики викладання культурологічних дисциплін ПНПУ імені В.Г. Короленка (29-30 березня 2018 р.). – Полтава: ПП «Астрая», 2018. – С. 118-120.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16554
Розташовується у зібраннях:Сучасні соціокультурні практики: компетентнісно-аксіологічний аспект

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
34.pdf176,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок