DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра культурології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Сучасні соціокультурні практики: компетентнісно-аксіологічний аспект >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16522

Назва: Феномен бренду на арт-ринку
Автори: Ковальова, Т.
Ключові слова: бренд
арт-ринок
феномен
візуальний образ
торгова марка
Atlas Weekend
MadeMondays
Яйої Кусама
Деміан Херст
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Сучасний світ розвивається надшвидкими темпами одночасно в багатьох напрямках, він багатовимірний та неоднозначний. З одного боку – це глобалізація світових процесів, профілізація та вузька спеціалізація в науково-технічному прогресі, а з іншого – поєднання та розмивання меж здавалося б, зовсім нетотожних, нетипових або й протилежних сфер життя. Проте, це тільки збагачує навколишній світ, бо дає поштовх до нових інноваційних та креативних ідей, течій, інновацій. Одним з таких, на перший погляд, непоєднуваних напрямків є співпраця мистецтва та маркетингу задля створення ефективного, модного та прибуткового бренду. Окрім безперечної вигоди підприємцям та митцям це приносить практичну вигоду та естетичне задоволення звичайним споживачам, яким в буденному житті часто не вистачає дотичності до мистецтва, а брендинг, як процес впливу на споживачів з метою здійснення купівлі, дозволяє, нехай навіть опосередковано, бути щоденно причетними до мистецтва.
Опис: Ковальова Т. Феномен бренду на арт-ринку / Т. Ковальова // Сучасні соціокультурні практики: компетентнісно-аксіологічний аспект: Збірник статей і матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченої 10-літтю кафедри культурології та методики викладання культурологічних дисциплін ПНПУ імені В.Г. Короленка (29-30 березня 2018 р.). – Полтава: ПП «Астрая», 2018. – С. 78-84.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16522
Розташовується у зібраннях:Сучасні соціокультурні практики: компетентнісно-аксіологічний аспект

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
24.pdf225,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок