DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Філософські обрії >
2019(42) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16466
|
Назва: | Параестетичні трансформації сучасних «арт-практик» ( на прикладі спесімен-арта) |
Автори: | Абисова, М.А. Шоріна, Т.Г. |
Ключові слова: | арт-практика спесімен-арт Ж. Бодрійяр мистецтво В.В. Бичков параестетика |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Прикметна риса феноменів сучасної культури, на наш погляд, найяскравіше простежується в художній продукції та ажіотажних проектах
мистецтва, що пройшли шлях трансформації від модернізму до постмодернізму. Якою би різноманітною не була їхня форма, вони є продуктами
своєї історичної реальності й мають відповідні соціологічні, ідеологічні
та естетичні параметри.
Досліджуючи джерела нової чуттєвості в мистецтві початку ХХ-го століття, Х. Ортега-і-Гасет відмічав тенденцію його дегуманізації. Виявлялося
воно не тільки у відмові від зображення олюдненого, але й у застосуванні активного навмисного презирства й відкидання реальності людських форм,
у самому прагненні до насолоди від зображення «задушеної жертви». |
Опис: | Абисова М. а. Параестетичні трансформації
сучасних «арт-практик»
( на прикладі спесімен-арта) / М. А. Абисова, Т. Г. Шоріна // Філософські обрії : Наук.-теорет. журн. / Ін-т філософії імені Г. С. Сковороди HAH України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Вип. 42. –
К. ; Полтава, 2019. – С. 223-226. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16466 |
Розташовується у зібраннях: | 2019(42)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|