DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Філософські обрії >
2019(42) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16461
|
Назва: | "Суспільство екрана" як варіація візуальної культури |
Автори: | Вощенко, В.Ю. |
Ключові слова: | культура візуальна культура інформаційне суспільство інформація інформаційно-комунікаційні технології екран оверлепінґ Жан Бодріяр Пауль Вегенер Вейчел Ліндсей |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Ми живемо в епоху постмодерністської реальності, яка не піддається
спробам її змінити та не укладається в жодні теоретичні схеми. Постмодернізм можна розуміти як свого роду культурний настрій із властивою
йому відсутністю всіляких абсолютів, постійних констант або фундаментів. Крім цього, найновіші аудіовізуальні й комп’ютерні технології сприяють створенню у свідомості споживача інформації ілюзії, що сприймається й відчувається як достовірна та реальна подія, яка замінює дійсність.
Культуру постмодернізму можна назвати також візуальною; вона виражається в наочних образах та охоплює дослідження теорії кіно, теорії телебачення, відеоігор, коміксів, образотворчого мистецтва, перформативних
мистецтв і нових медій, реклами в Інтернеті, і будь-яких інших носіїв, де
вирішальну роль відіграє візуальний компонент. |
Опис: | Вощенко В. Ю. "Суспільство екрана" як варіація візуальної культури / В. Ю. Вощенко // Філософські обрії : Наук.-теорет. журн. / Ін-т філософії імені Г. С. Сковороди HAH України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Вип. 42. –
К. ; Полтава, 2019. – С. 209-212. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16461 |
Розташовується у зібраннях: | 2019(42)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|