DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Філософські обрії >
2019(42) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16434
|
Назва: | Глобалізаційні основи мультилінгвальної освіти |
Автори: | Хрептак, Н.В. |
Ключові слова: | мультилінгвальна освіта глобалізація мультилінгвізм двомовність білінгвізм багатомовність |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Згідно з Енциклопедичним словником, глобалізація – це злиття національних економік у єдину загальносвітову систему, засновану на швидкому переміщенні капіталу та новій інформаційній відкритості світу, технологічній революції, прихильності різноманітних індустріальних країн,
лібералізації руху товарів і капіталу, комунікаційному зближенню. Поступове зближення країн і континентів покриває всю історію людства
Філософське ж осмислення поняття «глобалізація» теж не залишається поза увагою вчених, адже системний погляд на проблему глобалізації засвідчує важливість того фактору, що логіко–семантичні можливості самого
терміну не обмежують сферу його використання виключно в економічній
площині. Феномен глобалізації може набувати планетарного характеру та
мати властивості соціального розвитку у будь–якому його аспекті. |
Опис: | Хрептак Н. В. Глобалізаційні основи
мультилінгвальної освіти / Н. В. Хрептак // Філософські обрії : Наук.-теорет. журн. / Ін-т філософії імені Г. С. Сковороди HAH України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Вип. 42. –
К. ; Полтава, 2019. – С. 148-152. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16434 |
Розташовується у зібраннях: | 2019(42)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|