DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Філософські обрії >
2019(42) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16430
|
Назва: | Освітні інструменти для розвитку критичного і креативного мислення в умовах інформаційного суспільства |
Автори: | Бондар, Т.О. |
Ключові слова: | інформаційне суспільство креативне мислення критичне мислення розвиток критичного мислення візуалізація |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Умови існування в інформаційному суспільстві і дедалі ширша технологізація повсякденного і навчального середовища сучасної людини
створюють, з одного боку, цілу низку когнітивних бар’єрів (т. зв. ефекти
«кліпового» мислення, втомлюваності від множинних потоків інформації
і «білого шуму», «швидке» автоматичне мислення, розсіюваність уваги
тощо), а з іншого – відкривають нові можливості й практики для розвитку
різних типів мислення, зорієнтовані як на нові відкриття (зокрема, у нейробіології та когнітивістиці), так і на перезавантаження класичних методик і технологій (наприклад, РКМЧП, ТРВЗ, застосування інтелект-карт,
Р4С, ейдетики, особливо з огляду на нові технічні
інструменти й можливості онлайн- і офлайн-освіти. |
Опис: | Бондар Т. О. Освітні інструменти
для розвитку критичного
і креативного мислення
в умовах інформаційного
суспільства / Т. О. Бондар // Філософські обрії : Наук.-теорет. журн. / Ін-т філософії імені Г. С. Сковороди HAH України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Вип. 42. –
К. ; Полтава, 2019. – С. 133-137. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16430 |
Розташовується у зібраннях: | 2019(42)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|