DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2020(75-76) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16375

Назва: Інтеграційні аспекти професійної підготовки та формування професійної компетентності майбутніх магістрів фармації в університетській освіті країн Євросоюзу та України
Автори: Довжук, В.
Ключові слова: вища фармацевтична освіта
євроінтеграційні процеси
професійна підготовка
професійна компетентність
магістри фармації
портфоліо навчально­методичних комплексів
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): У науковій статті на основі здійсненого теоретичного аналізу євроінтеграційних процесів в університетах країн Євросоюзу визначено інтеграційні аспекти та їх вплив на систему професійної підготовки магістрів фармації. Визначено, що якісна професійна підготовка майбутніх фахівців фармацевтичної галузі, впровадження європейського досвіду в умовах євроінтеграції ЗВО України забезпечує їх адаптацію до реалізації на ринку праці, що є необхідною умовою успішної професійної діяльності. Встановлено, що впливовим для євроінтеграційних процесів є утворення Європейської асоціації університетів (EUA) та започатковане партнерське освітньонаукове співробітництво та обмін досвідом ефективної організації освітніх процесів. Здійснено експериментальне впровадження розробленого науково­методичного забезпечення – потфоліо науково­методичних комплексів відповідно до інтегрованих навчальних програм фахових дисциплін магістерської підготовки на основі моделі інтегрованого освітнього процесу підготовки майбутніх магістрів фармації в університетах Центральної та Східної Європи у процес формування професійної компетентності майбутніх магістрів фармації в умовах євроінтеграційних процесів в медичних і класичних університетах України. Комплексна діагностика рівня професійної компетентності студентів, готовності до реалізації фахових компетенцій на завершення формувального експерименту здійснена за результатами тестового контролю, кваліметричними анкетами, а також за результатами оцінювання якості виконання індивідуальних кейс­завдань як показник якісних професійних ознак в експериментальних групах студентів майбутніх магістрів фармації аудиторної і дистанційної форм навчання. За результатами експериментального дослідження встановлено позитивну динаміку навчальних досягнень студентів у ЗВО і підтверджено ефективність впровадження моделі інтегрованого освітнього процесу підготовки майбутніх магістрів фармації в університетах Центральної та Східної Європи і в Україні в умовах євроінтеграції.
Опис: Довжук В. Інтеграційні аспекти професійної підготовки та формування професійної компетентності майбутніх магістрів фармації в університетській освіті країн Євросоюзу та України / В. Довжук // Педагогічні науки : наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2020. – Вип. 75-76. – С. 85-91.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16375
Розташовується у зібраннях:2020(75-76)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
DOVDGUK.pdf179,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок