DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2020(75-76) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16375
|
Назва: | Інтеграційні аспекти професійної підготовки та формування професійної компетентності майбутніх магістрів фармації в університетській освіті країн Євросоюзу та України |
Автори: | Довжук, В. |
Ключові слова: | вища фармацевтична освіта євроінтеграційні процеси професійна підготовка професійна компетентність магістри фармації портфоліо навчальнометодичних комплексів |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У науковій статті на основі здійсненого теоретичного аналізу євроінтеграційних процесів в університетах країн Євросоюзу визначено інтеграційні аспекти та їх вплив на систему професійної підготовки магістрів фармації.
Визначено, що якісна професійна підготовка майбутніх фахівців фармацевтичної галузі, впровадження європейського досвіду в умовах євроінтеграції ЗВО
України забезпечує їх адаптацію до реалізації на ринку праці, що є необхідною умовою успішної професійної діяльності.
Встановлено, що впливовим для євроінтеграційних процесів є утворення Європейської асоціації університетів (EUA) та започатковане партнерське освітньонаукове співробітництво та обмін досвідом ефективної організації освітніх процесів.
Здійснено експериментальне впровадження розробленого науковометодичного забезпечення – потфоліо науковометодичних комплексів відповідно до інтегрованих навчальних програм фахових дисциплін магістерської підготовки на
основі моделі інтегрованого освітнього процесу підготовки майбутніх магістрів
фармації в університетах Центральної та Східної Європи у процес формування
професійної компетентності майбутніх магістрів фармації в умовах євроінтеграційних процесів в медичних і класичних університетах України.
Комплексна діагностика рівня професійної компетентності студентів, готовності до реалізації фахових компетенцій на завершення формувального експерименту здійснена за результатами тестового контролю, кваліметричними
анкетами, а також за результатами оцінювання якості виконання індивідуальних
кейсзавдань як показник якісних професійних ознак в експериментальних групах студентів майбутніх магістрів фармації аудиторної і дистанційної форм навчання.
За результатами експериментального дослідження встановлено позитивну
динаміку навчальних досягнень студентів у ЗВО і підтверджено ефективність впровадження моделі інтегрованого освітнього процесу підготовки майбутніх магістрів фармації в університетах Центральної та Східної Європи і в Україні в умовах євроінтеграції. |
Опис: | Довжук В. Інтеграційні аспекти професійної підготовки та
формування професійної компетентності майбутніх магістрів фармації в університетській освіті країн Євросоюзу та України / В. Довжук // Педагогічні науки : наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2020. – Вип. 75-76. – С. 85-91. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16375 |
Розташовується у зібраннях: | 2020(75-76)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|