DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2020(75-76) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16373
|
Назва: | Аспекти формування економічної компетентності у процесі підготовки фахівців соціальної сфери |
Автори: | Термоса, І. |
Ключові слова: | компетентність працівник соціальної сфери професійна компетентність соціальний захист економічна компетентність державні соціальні стандарти і гарантії |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У статті охарактеризовано поняттєво-категоріальний апарат дефініції
«професійна компетентність». Визначено основні нормативні документи (професійних стандартів та стандартів вищої освіти) та законодавчі акти щодо забезпечення підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери при формуванні їх
економічної компетентності. Обумовлено, що практична підготовка майбутнього
фахівця соціальної сфери до соціального захисту різних груп населення, зокрема
соціального забезпечення, потребує формування економічної компетентності.
Розкрито авторське бачення тлумачення економічної компетентності фахівців соціальної сфери в розрізі необхідних знань, набутих вмінь та навичок, набору можливостей та здатностей у галузі економічних знань для здійснення ефективної
професійної діяльності у сфері соціального обслуговування, соціальної допомоги
та соціальної роботи загалом. Охарактеризовано складові компоненти економічної компетентності при підготовці фахівців соціальної сфери: мотиваційний, когнітивний, процесуальний та особистісний. Виділено когнітивний компонент, як
найважливіший, що відображає обґрунтування ролі знань у формуванні економічної компетентності. Обґрунтовано, що формування економічної компетентності у майбутнього фахівця соціальної сфери відбувається в закладах вищої
освіти в рамках цілісного педагогічного процесу при вивченні спеціалізованих соціально-економічних дисциплін («Економічні основи соціальної роботи», «Економіка соціальної роботи», «Соціальна економіка», «Соціальний захист населення»)
і за рахунок використання таких методів організації освітньої діяльності як ділові
ігри, ситуативні завдання, розробка соціально-економічних проектів. |
Опис: | Термоса І. Аспекти формування економічної компетентності у процесі підготовки фахівців соціальної
сфери / І. Термоса // Педагогічні науки : наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2020. – Вип. 75-76. – С.
71-77. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16373 |
Розташовується у зібраннях: | 2020(75-76)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|