DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2020(75-76) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16361

Назва: Використання дидактичних ігор у процесі профорієнтації дошкільників
Автори: Гнізділова, О.А.
Лукашова, Ю.О.
Дубовик, Ю.О.
Ключові слова: дошкільник
профорієнтація
ознайомлення дітей з професіями
дидактичні ігри
діти дошкільного віку
формування знань
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено особливості ознайомлення дітей дошкільного віку з професіями. З’ясовано, що педагоги для профорієнтаційної роботи з дошкільниками використовують різноманітні засоби та методи роботи. Доведено ефективність застосування дидактичних ігор в процесі формування знань дітей про професійну діяльність дорослих. Виділено основні види дидактичних ігор, які сприяють збагаченню знань дітей про професії, зокрема ігри з предметами, настільно-друковані, словесні. Надані зразки та описано особливості їх використання в освітно-виховному процесі ЗДО. Встановлено, що в залежності від опанованого матеріалу, дидактичні ігри виконують різні функції, такі як ознайомлення, закріплення, перевірку знань дітей про професії. На основі аналізу програмно-методичного забезпечення профорієнтації дітей дошкільного віку, з’ясовано, що сучасна дошкільна освіта орієнтує педагогів на формування у дітей загальних знань про найпоширеніші професії, залишаючи без уваги ті, що з’явилися в останні роки. Запропоновано контент дидактичних ігор, який спрямований на ознайомлення дітей дошкільного віку з професіями, які виникають в сучасному суспільстві. Здійснено поділ дидактичних ігор в залежності від виду діяльності людини, а саме «людина – свято», «людина – комп’ютер», «людина – сфера послуг», «людина –образ», встановлені вимоги та надані рекомендації вихователям, щодо їх впровадження в процес профорієнтації дошкільників.
Опис: Гнізділова О. Використання дидактичних ігор у процесі профорієнтації дошкільників / О. Гнізділова, Ю. Лукашова // Педагогічні науки : наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2020. – Вип. 75-76. – С. 3-7.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16361
Розташовується у зібраннях:2020(75-76)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
LUKASHOVA.pdf140,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок