|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2020(75-76) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16361
|
Назва: | Використання дидактичних ігор у процесі профорієнтації дошкільників |
Автори: | Гнізділова, О.А. Лукашова, Ю.О. Дубовик, Ю.О. |
Ключові слова: | дошкільник профорієнтація ознайомлення дітей з професіями дидактичні ігри діти дошкільного віку формування знань |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено особливості ознайомлення дітей дошкільного віку з
професіями. З’ясовано, що педагоги для профорієнтаційної роботи з дошкільниками використовують різноманітні засоби та методи роботи. Доведено ефективність застосування дидактичних ігор в процесі формування знань дітей про
професійну діяльність дорослих. Виділено основні види дидактичних ігор, які
сприяють збагаченню знань дітей про професії, зокрема ігри з предметами, настільно-друковані, словесні. Надані зразки та описано особливості їх використання в освітно-виховному процесі ЗДО. Встановлено, що в залежності від
опанованого матеріалу, дидактичні ігри виконують різні функції, такі як ознайомлення, закріплення, перевірку знань дітей про професії. На основі аналізу програмно-методичного забезпечення профорієнтації дітей дошкільного віку,
з’ясовано, що сучасна дошкільна освіта орієнтує педагогів на формування у дітей
загальних знань про найпоширеніші професії, залишаючи без уваги ті, що з’явилися в останні роки.
Запропоновано контент дидактичних ігор, який спрямований на ознайомлення дітей дошкільного віку з професіями, які виникають в сучасному суспільстві. Здійснено поділ дидактичних ігор в залежності від виду діяльності людини,
а саме «людина – свято», «людина – комп’ютер», «людина – сфера послуг», «людина –образ», встановлені вимоги та надані рекомендації вихователям, щодо їх
впровадження в процес профорієнтації дошкільників. |
Опис: | Гнізділова О. Використання дидактичних ігор у процесі
профорієнтації дошкільників / О. Гнізділова, Ю. Лукашова // Педагогічні науки : наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2020. – Вип. 75-76. – С. 3-7. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16361 |
Розташовується у зібраннях: | 2020(75-76)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|