DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра хімії та методики викладання хімії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
13 Менделєєвські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16331

Назва: Формування життєвого досвіду школярів засобами хімічної освіти
Автори: Полонська, В.В.
Ключові слова: навчання
навчання хімії
освіта України
хімічна освіта
урок хімії
школяр
організація навчання
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Нові стандарти освіти вимагають від школи формування високоосвіченої, творчої особистості, яка вміє критично мислити та застосовувати отримані знання в будь-якій життєвій ситуації. Враховуючи виклики часу, вважаю надзвичайно актуальною проблему формування життєвого досвіду школярів засобами хімічної освіти. Життєвий досвід – це сукупність уявлень про світ, які дозволяють скласти індивідуальну думку про той чи інший предмет, особу або явище. «Якщо суб'єкт творить власне життя, – пише О.М. Лактіонов, – то досвід веде його протокол, накопичуючи та інтерпретуючи знання, вміння, досягнення та невдачі індивіда». Під час навчання хімії в сучасній школі варто дотримуватись основних принципів: створення проблемних ситуацій для підвищення мотивації; діяльнісний підхід; розвиток логічного мислення для пошуку істини; розвиток креативного мислення для пошуку нестандартних шляхів розв’язання проблем.
Опис: Полонська В. В. Формування життєвого досвіду школярів засобами хімічної освіти / В. В. Полонська // ХІІІ Менделєєвські читання: Збірник наукових праць Регіональної студентської науково-практичної конференції, (Полтава, 25 березня 2020 р.) / М-во освіти і науки України, Полтав. нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка [та ін.] – Полтава : Редакційно-видавничий відділ ПНПУ імені В. Г. Короленка., 2020. – С. 99-101.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16331
Розташовується у зібраннях:13 Менделєєвські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
37.pdf483,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок