DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2020(22) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16327

Название: Концепція внутрішньої гри як засіб музичного коучингу
Авторы: Петренюк, Д.А.
Ключевые слова: коучинг
внутрішня гра
музичний коучинг
Перше Я
Друге Я
само-втручання
розслаблена концентрація
Issue Date: 2020
Краткий осмотр (реферат): У статті автор констатує, що для максимального розкриття власного потенціалу музиканта в процесі навчання та під час публічних виступів важливе значення має здатність виконавця мінімізувати вплив ментальних внутрішніх перешкод, таких як: втрата концентрації, нервозність і сумніви щодо власних можливостей; доводить, що концепція внутрішньої гри – це метод коучингу, спрямований на подолання таких перешкод; визначає, що характерною особливістю методики внутрішньої гри є використання формулювань і завдань, які не вимагають вербальної відповіді студента, а скоріше стимулюють його прислухатися до власних відчуттів та експериментувати; акцентує увагу на психологічних механізмах внутрішньої гри.
Описание: Петренюк Д. А. Концепція внутрішньої гри як засіб музичного коучингу / Д. А. Петренюк // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2020. – Вип. 22. – С. 189-200.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16327
Appears in Collections:2020(22)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Petreniuk.pdf620,92 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback