DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2020(22) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16325

Название: Формування лідерської компетентності у магістрів освіти в університетах Австралії
Авторы: Семініхина, Н.М.
Ключевые слова: лідерська компетентність
вища освіта
академічне лідерство
підготовка магістрів освіти
університети Австралії
Issue Date: 2020
Краткий осмотр (реферат): У нестабільних умовах сьогодення студенти – майбутні педагоги мають бути готові виконувати лідерську роль у професійній діяльності, яка відіграє важливу роль у кожному аспекті життя студентів, адже вони проходять багато етапів розвитку кар’єри, де їм потрібні відповідні навички. У статті проаналізовано організаційно-педагогічні особливості формування лідерських якостей у магістрів освіти в університетах Австралії; розглянуто програмно-методичне забезпечення формування лідерських якостей учителів в університетах Австралії; проаналізовано організаційно-педагогічні особливості формування лідерських якостей, зафіксовані в програмах підготовки магістрів освіти в університетах Австралії; здійснено огляд магістерських програм із розвитку лідерства в учителів.
Описание: Семініхина Н. М. Формування лідерської компетентності у магістрів освіти в університетах Австралії / Н. М. Семініхина // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2020. – Вип. 22. – С. 165-179.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16325
Appears in Collections:2020(22)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Seminikhyna.pdf650,65 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback