DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2020(22) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16320
|
Назва: | Арт-терапевтичні методи в роботі вчителя музичного мистецтва |
Автори: | Бурназова, В.В. Костєвич, О.О. |
Ключові слова: | терапія мистецтвом арт-терапія молодший шкільний вік оздоровчо-розвивальний потенціал психофізичне здоров’я молодших школярів |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У статті досліджується проблема поліпшення психофізичного здоров’я учнів початкової школи; розвитку їх музикальності за допомогою поєднання зорових, слухових, тактильних і рухових відчуттів у процесі музикування; удосконалення мовлення, координації рухів, дрібної моторики рук, емоційно-чуттєвої сфери. Проаналізовано роль та особливості використання арт-терапевтичних методів у роботі вчителя музичного мистецтва / мистецтва з метою створення комфортного середовища для формування всебічно розвиненої особистості учнів початкової школи. Використано досвід фахівця-практика ЗЗСО № 52 м. Маріуполя, яка впродовж багатьох років успішно впроваджує арт-терапевтичні педагогічні технології на уроках музичного мистецтва / мистецтва та позакласних заняттях. |
Опис: | Бурназова В. В. Арт-терапевтичні методи в роботі вчителя музичного мистецтва / В. В. Бурназова, О. О. Костєвич // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2020. – Вип. 22. – С. 108-118. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16320 |
Розташовується у зібраннях: | 2020(22)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|