DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2020(22) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16320

Назва: Арт-терапевтичні методи в роботі вчителя музичного мистецтва
Автори: Бурназова, В.В.
Костєвич, О.О.
Ключові слова: терапія мистецтвом
арт-терапія
молодший шкільний вік
оздоровчо-розвивальний потенціал
психофізичне здоров’я молодших школярів
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): У статті досліджується проблема поліпшення психофізичного здоров’я учнів початкової школи; розвитку їх музикальності за допомогою поєднання зорових, слухових, тактильних і рухових відчуттів у процесі музикування; удосконалення мовлення, координації рухів, дрібної моторики рук, емоційно-чуттєвої сфери. Проаналізовано роль та особливості використання арт-терапевтичних методів у роботі вчителя музичного мистецтва / мистецтва з метою створення комфортного середовища для формування всебічно розвиненої особистості учнів початкової школи. Використано досвід фахівця-практика ЗЗСО № 52 м. Маріуполя, яка впродовж багатьох років успішно впроваджує арт-терапевтичні педагогічні технології на уроках музичного мистецтва / мистецтва та позакласних заняттях.
Опис: Бурназова В. В. Арт-терапевтичні методи в роботі вчителя музичного мистецтва / В. В. Бурназова, О. О. Костєвич // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2020. – Вип. 22. – С. 108-118.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16320
Розташовується у зібраннях:2020(22)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Burnazova.pdf617,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок