DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра хімії та методики викладання хімії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
13 Менделєєвські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16301
|
Назва: | Ігрові прийоми навчання на уроці хімії як засіб формування пізнавальної активності у дітей |
Автори: | Кравченко, Л.В. |
Ключові слова: | навчання ігрові прийоми навчання урок хімії інтерактивні методи навчання пізнавальна активність дидактична гра |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасний урок хімії неможливо уявити без використання інтерактивних технологій
навчання. Організація інтерактивного навчання на уроці хімії у 7-9-х класах передбачає моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, ігрових прийомів, спільне
ров΄язування проблем на основі аналізу обставин та відповідної ситуації [5].
Навчання на основі гри мотивує здобувачів освіти тривалий час виконувати певні
операції. Ігрові прийоми – це стимулюючий процес навчання хімії у 7-9-х класах.
Дидактична гра – це методичний прийом, що дозволяє мимоволі включати здобувача
освіти в активну діяльність. Саме тому, гра - це засіб навчання за допомогою якого можна
зробити внесок у вирішення освітньо-виховного завдання курсу хімії середньої школи [4].
Таким чином, гра через цікавість, навчальну, виховуючу, ровивальну функції сприяє
вирішенню дидактиних завдань процесу навчання на уроці хімії у 7-9-х класах. |
Опис: | Кравченко Л. В. Ігрові прийоми навчання на уроці хімії як засіб
формування пізнавальної активності у дітей / Л. В. Кравченко // ХІІІ Менделєєвські читання: Збірник наукових праць Регіональної студентської науково-практичної конференції, (Полтава, 25 березня 2020 р.) / М-во освіти і науки України, Полтав.
нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка [та ін.] – Полтава : Редакційно-видавничий відділ
ПНПУ імені В. Г. Короленка., 2020. – С. 71-74. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16301 |
Розташовується у зібраннях: | 13 Менделєєвські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|