DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2020(21) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16291
|
Назва: | Формування готовності до управлінської діяльності майбутніх офіцерів на ціле-мотиваційному етапі: хід і результати експериментальної роботи |
Автори: | Троцький, Р. |
Ключові слова: | управлінська діяльність готовність до управлінської діяльності мотивація цінності майбутні офіцери заклади вищої освіти правоохоронного спрямування |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У статті експериментального спрямування схарактеризовано форми та методи підвищення мотивації до формування готовності до управлінської діяльності майбутніх офіцерів, що уможливлює виконання ними в майбутньому професійних обов’язків. На основі застосування методу педагогічного експерименту продемонстровано ефективність форм і методів підвищення мотивації до формування досліджуваної якості, про що свідчить статистично підтверджена її позитивна динаміка. З’ясовано, що ціле-мотиваційний етап зорієнтовано на формування мотивації до здійснення управлінської діяльності, ціннісних орієнтацій і спрямованості курсантів на поглиблене опанування відповідних знань і вмінь (ціннісно-рефлексивний критерій). Автором розкрито зміст методичних і науково-методичних семінарів для викладачів фахових дисциплін задля опанування ними функцій педагога-тьютора; представлено оновлений контент фахових дисциплін («Тактична підготовка військ», «Українська мова (за професійним спрямуванням)», «Історія військ та військового мистец-тва»); доведено ефективність таких форм організації освітнього процесу, як інноваційні навчальні заняття (бінарні лекції, лекції-дискусії та ін.), самостійна й дослідницька робота в межах наукового гуртка; акцентовано увагу на виховних заходах, спрямованих на підвищення мотивації до управлінської діяльності (відеолекторії, зустрічі з військово-службовцями, учасниками бойових дій, командирами-управлінцями, відвідування музеїв). |
Опис: | Троцький Р. Формування готовності до управлінської діяльності майбутніх офіцерів на ціле-мотиваційному етапі: хід і результати експериментальної роботи / Р. Троцький // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2020. – Вип. 21. – С. 89-100. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16291 |
Розташовується у зібраннях: | 2020(21)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|